Külföldi gyógykezelés? Biztosításunkkal lehetséges!

  • Rosszindulatú daganatos betegségek
  • Szívműtétek
  • Idegsebészeti műtétek
  • Élődonoros szervátültetés
Beszélgessünk

Szolgáltatásfinanszírozó egészségbiztosítás külföldi gyógykezelésre

Szeretné, ha súlyos betegség esetén mielőbb korszerű gyógykezelésben részesülhetne, külföldi egészségügyi intézményekben? Szolgáltatásfinanszírozó egészségbiztosításunk nemcsak a külföldi gyógykezelés költségeit fedezi, de magában foglalja az utazás, szállás megszervezését és költségeit, a kórházi kezeléssel kapcsolatos ügyintézést, az orvosi tolmácsolást.

A tájékoztatás nem teljes körű, ezért kérjük alaposan olvassa át a Biztosítási Feltételeket, melyet az alábbi Termékdokumentumok linken talál!

Az alábbi kérdések és válaszok nem minősülnek a biztosítási termék részletes ismertetésének és nem helyettesítik a Biztosítási feltételekben leírtakat. A biztosítási ajánlat megtétele előtt kérjük alaposan olvassa át az Szolgáltatásfinanszírozó egészségbiztosítás külföldi gyógykezelésre Általános és Különös Biztosítási Feltételeit, és csak ezek ismeretében kösse meg a biztosítási szerződést.

Hogyan köthetem meg az Egészségbiztosítás külföldi gyógykezelésre biztosítást?

Biztosítási tanácsadónk segítségével egyszerűen és kényelmesen, az Önnek legmegfelelőbb helyen és időben megismerheti ajánlatunkat, és megkötheti szerződését.  

Ha már ügyfelünk, kérjük forduljon az NN biztosítási tanácsadójához! Honlapunkon visszahívást kérhet szakértőnktől, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkat (1433) is hívhatja!

Ki kötheti meg a Külföldi gyógykezelésre szóló szolgáltatásfinanszírozó egészségbiztosítást?

  • Olyan természetes személy,
  • aki elmúlt 18 éves, de még nem töltötte be a 65. életévét, továbbá
  • bejelentett magyarországi lakóhellyel rendelkezik.

A szerződő egyben a biztosított is.

Milyen további feltételei vannak a szerződéskötésnek?

  • A biztosítási szerződés létrejöttének előfeltétele egy egészségügyi kérdőív kitöltése, mely alapján elbírálásra kerül, hogy Ön jogosult-e megkötni azt. 
  • További lényeges szerződési feltétel, hogy az egészségbiztosítási szerződés kommunikációs csatornája csak elektronikus lehet. Ennek érdekében szerződéskötéskör szükséges megadni egy e-mail címet, az ún. „Szerződéshez regisztrált e-mail cím”.

Mi a biztosítási esemény?

A Biztosító által a Különös Biztosítási Feltételekben biztosítási eseményként meghatározott, a kockázatviselés tartama alatt bekövetkező váratlan esemény, amelynek bekövetkezése esetén a Biztosító a Biztosítási Feltételekben meghatározott szolgáltatásokat nyújtja, amennyiben szolgáltatási kötelezettsége egyébként fennáll. A biztosítási esemény bekövetkezését a Biztosítottnak az egészségbiztosítási szerződés tartama alatt kell bejelenteni a Biztosító részére. 

Mi a biztosító szolgáltatása?

  • Külföldi gyógykezelés megszervezése és finanszírozása szolgáltatás
  • Második orvosi szakvélemény szolgáltatás
  • Precíziós medicina szolgáltatás a Különös Biztosítási Feltételekben meghatározott rosszindulatú daganatos betegségek kezelésére szóló egészségbiztosítási fedezethez kapcsolódóan 

Hogy veszem igénybe a szolgáltatást?

Az Online Egészségportál felületén, amelyet az Ellátásszervező üzemeltet. 

Ki az Ellátásszervező?

  • Partnerünk a FURTHER Underwriting International S.L.U. (székhely: Paseo Recoletos 12, 28001 Madrid, Spanyolország)
  • Mivel az Ellátásszervező székhelye Spanyolország, az Ellátásszervező eljárására vonatkozó határidőkre a spanyol szabályokat kell figyelembe venni a munkanapok számítására, munkaszüneti napokra és nemzeti ünnepekre vonatkozóan. 
  • Az Ellátásszervező megváltoztatására a Biztosító bármikor egyoldalúan jogosult. 

Honnan kapom az Online Egészségportál regisztrációs linket?

Az e-mail cím, ahonnan a regisztrációs linket tartalmazó levél kiküldésre kerül: Trustedoctor Ltd. <info@trustedoctor.com>

Mettől-meddig tart a Biztosító kockázatviselése?

  • A Biztosító kockázatviselése – azaz a biztosítási szerződés hatályba lépésének időpontja – a biztosítási ajánlat jóváhagyását követő nap 00:00 órájától kezdődik, kivéve azon eseteket amikor a Biztosító várakozási időt alkalmaz, feltéve, hogy a biztosítási szerződés létrejött vagy utóbb létrejön.
  • A biztosítás tartama 1 biztosítási év, amely minden évben további 1 biztosítási évre meghosszabbodik, kivéve, ha a Szerződő vagy a Biztosító a vonatkozó biztosítási év végét megelőző legalább 30 nappal írásban jelzi, hogy nem kívánja a biztosítást meghosszabbítani.
  • Az Egészségbiztosítási szerződés legfeljebb addig a biztosítási évfordulóig hosszabbodhat meg automatikusan, amely a Biztosított 85. születésnapját nem haladja meg. 

Milyen gyakran kell fizetnem a biztosítási díjat?

  • Az Egészségbiztosítási szerződés rendszeres díjfizetésű, továbbá a biztosítási időszak egészére és előre esedékes. 
  • A díjfizetési gyakoriságot a Szerződő határozza meg az ajánlattétel során, amely lehet: havi, negyedéves, féléves vagy éves gyakoriságú. 
  • A biztosítási díj forintban fizetendő.

Hogyan fizethetem a biztosítás díját?

A Szerződő az Egészségbiztosítási szerződés díját kizárólag banki átutalással vagy csoportos beszedési megbízással fizetheti meg.

Banki átutalással:

  • Bankszámlaszám: ING Bank: 13700016-00053778 
  • Közlemény rovatában kérjük az Egészségbiztosítási szerződés 8 számjegyből álló kötvényszámát feltűntetni, mely az átutalt díj beazonosításához szükséges és elengedhetetlen.

Csoportos beszedési megbízással:

  • Elektronikusan a Szerződő internetbankján keresztül:
    A Szerződő a saját számlavezető bankjának internetbank felületén, a csoportos beszedésre vonatkozó menüpontban a szolgáltatók listájából kiválasztja "NN Biztosító" szolgáltatót (azonosító: A10492033T244). A fogyasztóazonosító az Egészségbiztosítási szerződés 8 számjegyből álló kötvényszámát jelöli, ennek a 8 számjegynek a megadása szükséges a sikeres csoportos beszedés érdekében.
  • Papír alapú felhatalmazással:
    A felhatalmazást a Szerződő megadhatja a saját számlavezető bankjában személyesen is. Ekkor nem kell a Biztosítónak elküldeni a felhatalmazást, ezt a bank végzi. A bank egy elektronikus üzenetben továbbítja a felhatalmazást, mely üzenet alapján a szerződésen élő és érvényes státuszba kerül a felhatalmazás.

    A felhatalmazás a Biztosító mindenkor hivatalos honlapjáról (jelen szabályzat hatályba lépésekor a www.nn.hu) történő letöltése és a 3 példány pontos kitöltése után akár közvetlenül a Biztosító címére, akár a biztosítási tanácsadón keresztül történő beküldés után a Biztosító munkatársai postázzák tovább a bank részére. Ahhoz, hogy a felhatalmazás működjön, élő és érvényes státuszúnak kell lennie az egészségbiztosítási szerződésnek, illetve nem lehet a szerződés díjfizetettsége hátralékban. A bankok üzenetei alapján kerül a felhatalmazás élő és érvényes státuszba.

Mennyi ideig kell fizetnem a biztosításom díját?

A biztosítási szerződés rendszeres díjfizetésű, továbbá a biztosítási időszak egészére és előre esedékes.

Módosulhat a biztosítási szerződés?

A biztosítási szerződés (a biztosítási díj és a feltételek, ideértve az összeglimiteket is) a Biztosítási Feltételekben meghatározott esetekben módosítható, az ott meghatározottak szerint a Biztosító egyoldalú módosításra is jogosult.

Fedezetfeltöltésre van lehetőség?

Fedezetfeltöltésre nincs lehetőség.

A szerződéskötést követően mikortól indul Biztosító kockázatviselése?

A kockázatviselés a Biztosítási Feltételekben meghatározott szolgáltatások esetében az Egészségbiztosítási szerződés létrejöttétől számított 180 napos várakozási idő leteltét követően indul, ami azt jelenti, hogy Biztosítónk ezen várakozási idő alatt nem nyújt szolgáltatást. 

Kivételt képeznek ezen várakozási idő alól az Idegsebészeti műtétre, valamint Élődonoros szervátültetésre szóló egészségbiztosítási fedezetek, amennyiben a biztosítási esemény baleset következtében történt. Ilyenkor nem alkalmazunk várakozási időt, azaz ez esetben Biztosítónk szolgáltatást nyújt, amennyiben annak feltételei fennállnak.

Hogyan tudok biztosítási szolgáltatási igényt benyújtani?

  • Telefonon:1433 (NN Telecenter) 
  • Írásban vagy személyesen: 
    Kitöltött és aláírt „Igénybejelentő adatlap – Egészségbiztosítás külföldi gyógykezelésre esetén” elnevezésű nyomtatvánnyal, vagy az azzal megegyező tartalmú aláírt nyilatkozattal: 
    • E-mailben: nn@nn.hu 
    • Postán: 1364 Budapest, Pf.: 247
    • Személyesen ügyfélszolgálatunkon: 1138 Budapest, Váci út 133.

Mi történik, ha nem tudom tovább fizetni az életbiztosítási szerződés díját?

Amennyiben a Szerződő a rendszeres díjat az esedékességét követő 30. napig nem fizeti meg, a Biztosító a fizetési határidő lejáratát követő napon a Szerződő részére elektronikus úton értesítést küld a rendszeres díj elmaradásáról, amelyben 30 napos póthatáridőt tűz ki a teljesítésre, a következményekre történő figyelmeztetés mellett. A rendszeres díj teljes vagy részleges elmaradása esetén, amennyiben a Szerződő az értesítésben meghatározott póthatáridőig az elmulasztott díjat nem fizeti meg, a biztosítási szerződés az elmaradt díj esedékességétől számított 61. naptári napon 24:00 órakor megszűnik.  A Biztosító kockázatviselése ebben az esetben az első elmaradt rendszeres díj esedékességi napjának 00:00 órájára visszamenő hatállyal megszűnik. A Biztosító a szerződés megszűnéséről elektronikus úton értesítőt küld a Szerződő részére a Szerződéshez regisztrált e-mail címére. 

Hogyan szüntethetem meg a szerződésemet?

A felsorolás nem teljes, további részletek a Biztosítási Feltételekben.

  • A kötvény elektronikus úton történő kiküldésétől számított 30 (harminc) napos határidőn belül indoklás és díjfizetési kötelezettség nélkül azonnali hatállyal.
  • Amennyiben a biztosítási év végét megelőző legalább 30 nappal írásban jelzi, hogy nem kívánja a biztosítást meghosszabbítani.

A biztosítási szerződés megszűnik továbbá:

  • a Biztosított halálával;
  • a Biztosított 85. életévét nem meghaladó utolsó biztosítási évforduló napján;
  • amennyiben a Biztosítottnak a magyarországi lakcímet igazoló hatósági igazolványon szereplő lakóhelye megszűnik;
  • amennyiben a Biztosított eláll az elektronikus kommunikációtól;
  • amennyiben a Biztosított vagy a Biztosító az automatikus meghosszabbítást elutasítja;
  • amennyiben a biztosítás díja a 30 napos póthatáridő kitűzése mellet küldött felszólítás után sem kerül megfizetésre;
  • a Biztosított Magyarországi állandó lakcímének megszűnése esetén;
  • amennyiben a Biztosított kimerítette a 36 hónapos szolgáltatási időszakot mind a négy egészségbiztosítási fedezet vonatkozásában;
  • amennyiben a Biztosított kimerítette a Szolgáltatási összeglimitet.

A Szolgáltatásfinanszírozó egészségbiztosítás külföldi gyógykezelésre Általános és Különös Feltételeiben meghatározott ellátások megszervezését a FURTHER Underwriting International S.L.U. nyújtja (Ellátásszervező).