Jön a non-life üzletág!


Mit érdemes tudni a non-life üzletágunk indításáról?

Jönnek a non-life termékek! Életbiztosítási megoldásaink közvetítése után új tevékenységet indítunk Magyarországon. A nem-életági termékek elindításával két év leforgása alatt három termékcsaládot tervezünk bevezetni a hitelfedezeti, lakás- és utasbiztosítás terén. Ennek során meghatározó szerepet szánunk az úttörő és ügyfélélményt erősítő digitális újításoknak.

Mit kell tudni a hitelfedezeti biztosítási termékek bevezetéséről?

Jön az NN hitelfedezeti biztosítása!

Elsőként, 2020. első felében hitelfedezeti és jövedelempótló biztosítást indítunk el, amelyet alapvetően banki partnereken keresztül tervezünk értékesíteni. E terméket jellemzően akkor választják jövőbeni ügyfeleink, amikor hitelt vesznek fel a bankban.

Mit kell tudni a lakásbiztosítási termékcsalád bevezetéséről?

Jön az NN lakásbiztosítása!

2020. végén tervezzük indítani első lakásbiztosítási termékünket, amelynek értékesítésében a banki partnerek mellett az online csatornákra és a saját értékesítési hálózatunkra fogunk támaszkodni.

A termékcsalád bevezetésében nagy szerepet játszik az MNB által 2019. november 20-án bejelentett Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás (MFO) elindulása. A kezdeményezés a könnyebben összehasonlítható, magas szolgáltatási színvonalú lakásbiztosítási termékek terjedését hivatott elősegíteni. Az MFO ezzel nagyban megkönnyítheti az ügyfelek tájékozódását és a számukra megfelelő termék kiválasztását.

Odafigyelünk az ügyfelek szokásaira és érdeklődésére! Az NN előzetes felméréséből * ehhez kapcsolódóan kiderült, hogy az otthonbiztosítással rendelkezők 39,5 százaléka figyeli folyamatosan az elérhető lehetőségeket, 20 százalékuk tervez a közeljövőben biztosítót váltani, és szívesen fizetnének akár magasabb díjat is, ha számukra valóban releváns elemekkel bővíthetik az alapcsomagjukat.

* A reprezentatív felmérést az Ipsos közvélemény-kutató cég készítette az NN Biztosító számára a 18-59 éves, lakásbiztosítással rendelkező internetezők körében 2018 novemberében.

Mit kell tudni az utasbiztosítási termékcsalád bevezetéséről?

Jön az NN utasbiztosítása!

A tervek szerint 2021-ben indul el az NN utasbiztosítása. Az utasbiztosítási piac már ma is egyre inkább az online csatornán keresztül működik.

A lakásbiztosítások értékesítéséhez fejlesztett online felületen keresztül tervezzük ezek értékesítését is, megfelelő asszisztencia partner kiválasztásával és egyszerű, az ügyfelek számára könnyen és gyorsan átlátható biztosítási feltételek bevezetésével. Új, innovatív megoldások fejlesztése és piacra dobása e termék esetében is a siker kulcsa lehet.

Miért érdemes csatlakoznod az NN non-life csapatához?

  • Elsőként tapasztalhatod meg, miként lehet Magyarország egyik vezető biztosítótársaságánál egy teljesen új üzletágat felépíteni
  • Részese lehetsz az úttörő és ügyfélélményt erősítő digitális újításoknak
  • Nemzetközi szakértő csapatok és új fejlesztésű rendszerek segítik az új folyamatok kialakítását
  • Agilis munkamódszerben történik az új, non-life rendszerek és folyamatok fejlesztése, a termékek kialakítása
  • Lehetőség a tanulásra, piaci ismeretek bővítésére és tudásmegosztásra