Minden vállalkozás számít

  • Kedvező áron szeretné motiválni munkatársait?
  • Szeretne értékes többlet-juttatást nyújtani munkavállalóinak?
  • Kiegészítő cafetéria elemeket keres?
  • Szeretné életbiztosítási védelem alá vonni munkavállalóit, kulcsembereit?
Érdekel a lehetőség Pénzügyi segítség
Szeretné életbiztosítási védelem alá vonni munkavállalóit, kulcsembereit?
Érdekel a lehetőség Pénzügyi segítség

Vállalati élet-, baleset- és egészségbiztosítási megoldások

A vállalatoknak kínált csoportos élet-, baleset- és egészségbiztosításaink segítségével, Ön munkáltatóként kedvező adózási feltételek mellett vonhatja biztosítási védelem alá alkalmazottait. Kiegészítő juttatásként motivációs eszközként szolgálhat kollégái számára. Vezetőként Ön saját elképzelése szerint határozhatja meg az azonos kockázatot hordozó biztosítotti csoportokat, amely csoportokhoz különböző biztosítási szolgáltatásokat tud rendelni. Ezzel a megoldással differenciálni tudja a munkavállalóknak nyújtott béren kívüli ösztönzők körét.

NN Vállalati Online felület - útmutató

Hogyan működik a regisztráció az NN Vállalati Online Felületen?

A kötvényküldéssel egyidőben automatikusan küldjük ki az Ön részére az aktiváláshoz szükséges linket az elektronikus kommunikációs nyilatkozaton megadott e-mail címre, ami aztán végigvezeti Önt a regisztrációs folyamaton.

Hogyan működik a belépési funkció az NN Vállalati Online felületen?

Első lépésként a "Felhasználói azonosító" mezőbe írja be a szerződésszámot, melyet a csoportos biztosítási kötvényen talál meg. Második lépésként a "Jelszó" mezőbe írja be a felhasználói azonosítóhoz az ön által, a regisztráció során megadott jelszót, majd kattintson a "Belépés" gombra. A továbblépéshez szükséges megerősítő kód a regisztrált e-mail-fiókba érkezik. 10 perces időintervallum van az e-mailben szereplő kód megadására, utána a kód érvényét veszíti és új kód kérése válik szükségessé a belépéshez. A kód megadását követően a "Belépés" gombra szükséges kattintani. Amennyiben elfelejti a jelszavát, új jelszó az NN Vállalati Online Felület oldalán igényelhető az "Elfelejtettem a jelszavam" gombra kattintva.

Hogyan érhető el a saját profil oldal?

Közvetlenül a belépés után a Nyitóoldal jelenik meg. A "Saját profil"-ra kattintással a felhasználó saját adatai tekinthetőek meg. A "Saját profil" alatti "Kijelentkezés" gombra kattintással hagyható el az oldal.

Hogyan lehet a Biztosítottak között keresni?

A "Biztosított keresése" mezőbe a biztosított teljes neve, vagy nevének egy része is beírható. A kereső funkció az aktuális és törölt biztosítottakat is listázza. Az "Aktuális biztosítotti lista megtekintése és szerkesztése" listára kattintva név és csoport szerint rendezve tekinthetőek meg a biztosítottak.

Hogyan lehet megtekinteni a Biztosítottak adatait?

Egy konkrét biztosított adatai a biztosított neve mellett megjelenő "Részletek" gombra kattintva érhető el. A biztosított neve és csoportja mezők melletti "Egészségi nyilatkozat" mező jelzi, ha van a biztosított esetében kitöltendő vagy már kitöltött egészségi nyilatkozat.

Hogyan vehető fel új biztosított az NN Vállalati Online felületen?

Új biztosított hozzáadása a csoporthoz az "Új biztosított felvétele" gombra kattintva indítható el, a biztosított adatainak rögzítésére szolgáló adatlap kitöltésével. Először ki kell választani ki a biztosítotti csoportot. Mielőtt felvenné az új biztosítottat, érdemes ellenőrizni a kiválasztott csoporthoz tartozó fedezeteket és szolgáltatásokat a "Fedezetek és szolgáltatások" gombra kattintással, hogy valóban ide szeretné-e besorolni az új biztosítottat. A "Biztosított hozzáadása" gombra kattintással történik meg a biztosított felvétele. A "Mégsem" gombra kattintással a művelet megszakad, az adatok törlődnek.

Új biztosított hozzáadása esetén a biztosítottra vonatkozóan kötelezően kitöltendő adatok:

  • Családi név
  • Utónév
  • Neme
  • Születési idő (éééé.hh.nn.)
  • Anyja születési neve
  • Irányítószám
  • Település
  • Utca, házszám

Hiányos/hibás kitöltés esetén a rendszer pirossal jelzi melyek a hiányos/hibás mezők, így azok könnyűszerrel javíthatóak. A biztosított hozzáadásának befejezését követően az új biztosított megjelenik az aktuális biztosítotti listában.

Hogyan módosítható a Biztosított neve és lakcíme?

A felületen lehetséges az aktuális biztosítotti listában szereplő biztosítottak esetében a név és lakcím módosítása. Módosítási igény esetén ki kell választani azt a biztosítottat, akinek az adatait módosítani szeretné, majd az "Adatmódosítás" gombra kattintással elkezdődhet az adatmódosítás a "Biztosított adatainak módosítása" adatlapon. A módosítás után az "Adatok módosítása" gombra kattintással menthetőek a módosítások. A "Mégsem" gombra kattintva törölhetőek a módosítások, adatmódosítás nem történik. A módosítást követően azonnal láthatóak az új név és lakcím adatok a felületen.

Hogyan törölhető Biztosított az NN Vállalati Online felületen?

Első lépésként ki kell választani azt a biztosítottat, akit törölni szeretne. A "Részletek" gombra kattintással megjelennek a biztosított adatai és a "Biztosított törlése" gomb is, amelyre kattintva meg kell erősíteni a biztosított törlését. "Igen" válasz esetén a biztosított törlése megtörténik és a továbbiakban a törölt biztosítottak listájában érhető el a biztosított.