Kiváló eredmények az NN Csoportnál

Kiemelkedően sikeres évet zárt 2014-ben az NN Csoport: nettó eredménye 588 millió euró, ami 82,6 százalékkal magasabb az előző évinél.

 

Közzétette a 2014. IV. negyedéves valamint a 2014. teljes éves eredményeit az NN Csoport. A számok sikeres évről árulkodnak: a folyamatos üzletből származó működési eredmény az év utolsó három hónapjában tovább javult 260 millió euróra, így a 2014-es évet 1 milliárd 86 millió euróval zárta az NN. Ez 20 százalékos növekedés az előző esztendőhöz képest. A magasabb folyamatos üzletből származó működési eredménynek és a javuló eredményt felmutató, új értékesítéssel már nem foglalkozó japán üzletágnak köszönhetően a nettó eredmény még szebben alakult: a Csoport 2014 egészét tekintve 588 millió eurós eredményt ért el, ami 82,6 százalékos növekedés az előző évhez képest.

Az új szerződések állománydíja 2014. utolsó három hónapjában 264 millió euró volt, ami 8 százalékkal alacsonyabb ugyan a 2013. IV. negyedévéhez képest, ám az év egészére nézve az értékesítési eredmények 12,9 százalékkal nőttek, és meghaladták az 1,3 milliárd eurót változatlan árfolyamok mellett. Az új üzlet értéke 2014 egészére vetítve 196 millió euró, ami 51,9 százalékos növekedést jelent.

Az NN európai biztosítási üzletágának új szerzéseiben egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az életbiztosítási védelmet nyújtó termékek. Az új szerződések állománydíja 7,7%-kal nőtt a 2013. évihez képest változatlan árfolyamok mellett, köszönhetően annak, hogy az európai vállalatok szinte mindegyike jobb eredményt ért el az életbiztosítások értékesítésében, az életbiztosítási védelmet nyújtó termékek értékesítése pedig 16,9%-kal nőtt.

"2014-ben az NN Csoport önálló lett, függetlenné vált az ING Csoporttól. Büszkeséggel töltenek el bennünket a ma közzétett eredményeink. Növeltük a Csoport tőkepozícióját, egyre javuló eredményeket érünk el, miközben kitűnő szolgáltatásokat és termékeket kínálunk. Továbbra is ügyfeleink elégedettsége az elsődleges szempont számunkra, ezt igazolják a 2014-ben elért kiváló eredményeink az új üzlet terén" - mondta a számokat értékelve Lard Friese vezérigazgató.

Az NN Csoport vállalatai világszerte 2015-ben vezetik be az NN márkanevet. 2015-ben a magyarországi ING Biztosító is visszatér az NN névhez, és működését NN Biztosító név alatt változatlan formában folytatja. A vállalat továbbra is az eddig megszokott minőségben szolgálja ki ügyfeleit. 

Ossza meg az ismerőseivel is
Kövessen minket a facebook-on is
NN
sajtoszoba_img_sarvarimarcell.png

Sárvári Marcell

Vállalati kommunikációs menedzser

sarvari.marcell@nn.hu

Videóink

Tekintse meg videócsatornánkat!

Youtube

Képek

Itt tölthet le képeket az NN Group életéről.

Flickr