Az NN csoport harmadik negyedéves eredményei is erősek

A folyamatos üzlet működési eredménye a tavalyi hasonló időszakhoz képest 16,6 százalékkal 274 millió euróra emelkedett, így az idén eddig összesen 20,6 százalékkal nőtt.

Miután az NN Csoport nettó eredménye 39 millióról 252 millió euróra nőtt 2014. II. negyedévében az előző év azonos időszakához képest, a vállalat a harmadik negyedévben is kimagasló eredményeket tett közzé.

A folyamatos üzlet működési eredménye a tavaly hasonló időszakhoz képest 16,6 százalékkal 274 millió euróra emelkedett, az idén eddig összesen 20,6 százalékkal nőtt. Az adózás előtti eredmény szintén jelentősen - 458 millió euróra - nőtt. A tavalyi év hasonló időszakának 652 millió euró nettó veszteségével szemben a nettó eredmény 354 euróra nőtt. Az éves összevetésben jelentkező 18,4 százalékos csökkenés oka a hollandiai nyugdíjpénztár pénzügyi önállóvá válásának egyszeri költsége az első negyedévben. Az NN Csoport továbbra is tartja szilárd tőkepozícióját: az IGD ráta 283 százalékon áll, a készpénztőke stabilan 1,2 milliárd euró. Az új szerzések állandó árfolyam mellett 17,2 százalékkal nőttek, a befektetéskezelő által kezelt vagyon pedig a kedvező piaci teljesítménynek köszönhetően 180 milliárd euróra nőtt.

"Folytatjuk költségcsökkentést. A holland átalakítási program megvalósításával jó úton járunk, hogy sikeresen teljesítsük a 2016-ra kitűzött 200 millió eurós költségcsökkentési célunkat, amelyből csak idén már 108 millió euró megvalósult" - mondta Lard Friese, az NN Csoport vezérigazgatója. Kiemelte: sikeresen haladnak az NN Csoport részvényeinek tőzsdei kibocsátása előtt közzé tett stratégiai pénzügyi célok - a készpénzteremtés és az eredmények javítása - felé.

Az NN Biztosító európai vállalatainak értékesítési eredménye 10,8 százalékkal nőtt ebben az évben. Az üzletág termékportfóliójában egyre inkább a védelemre helyezik a hangsúlyt, és nyugdíjbiztosítási szolgáltatásainak újrapozícionálásával olyan megoldásokat kínálnak ügyfeleiknek, amelyek az alacsony kamatkörnyezetben is kellő védelmet biztosítanak.

2015-ben a magyarországi ING is visszatér az NN névhez, de az átalakulás, amelynek nem lesz hatása az ügyfélkiszolgálásra, már ebben az évben elkezdődött. Az NN működésének 3 fókuszpontja a közérthetőség, az elkötelezettség és a gondoskodás lesz, és továbbra is az eddig megszokott minőségben, változatos termékekkel szolgálja ki ügyfeleit.

 

Ossza meg az ismerőseivel is
Kövessen minket a facebook-on is
NN
sajtoszoba_img_sarvarimarcell.png

Sárvári Marcell

Vállalati kommunikációs menedzser

sarvari.marcell@nn.hu
sajtoszoba_img_szokonyaistvan.jpg

Szokonya István

Brand Manager

szokonya.istvan@nn.hu

Videóink

Tekintse meg videócsatornánkat!

Youtube

Képek

Itt tölthet le képeket az NN Group életéről.

Flickr