NN Direkt és Trendőr bevezetése
Örömmel tájékoztatjuk, hogy 2016. augusztus 25-én elindítjuk az NN Direktet, az NN Biztosító új online ügyfélportálját és a Trendőrt, az NN Biztosító ingyenes hozamfigyelő szolgáltatását.
Az NN Direktet azért hoztuk létre, hogy Ön kényelmesen hozzáférhessen a szerződéseivel kapcsolatos naprakész információkhoz. Számunkra az a legfontosabb, hogy segíthessünk Önnek biztonságban tudni pénzügyi jövőjét és az a célunk, hogy mindig ott legyünk, ahol éppen szüksége van ránk.
Megszűnik a Személyes oldal
Az NN Direkt felváltja a közel 20 éve működő, befektetési egységekhez kötött szerződések ügyfeleinek szóló személyes oldalakat. Ez azt jelenti, hogy a Személyes oldal internetes szolgáltatásunk 2016. augusztus 24-én 16:30-tól megszűnik, helyén augusztus 25-én 8:00-tól az új NN Direkt lesz elérhető.
Az NN Direkten elérhetőek lesznek a Személyes oldalakon már megszokott szolgáltatások (pl. átváltás, átirányítás), amelyek továbbiakkal bővülnek, és az oldal hozzáférést biztosít majd minden típusú életbiztosítási szerződés adataihoz.
Az NN Direkt elérése meglévő személyes oldal felhasználók részére
Magánszemélyek részére
Az új NN Direktet a Személyes oldalak eléréséhez használt jelenlegi azonosítójának és jelszavának megadásával, gyors online adategyeztetést követően használhatja majd. A regisztráció pontos lépéseiről részletes információt küldünk Önnek az oldal indításakor.
Vállalati felhasználóink részére
Vállatai felhasználóink az NN Direkt használatáról fontos információt az oldal alján olvashatnak el.
Milyen előnyei vannak az NN Direktnek?
- Átlátható, könnyen értelmezhető és felhasználóbarát.
- Bárhonnan, bármikor elérhetőek a személyre szabott információk.
- Az NN Direkt részeként elérheti a Dokumentumtárat is, ahol a szerződéseire vonatkozó legfontosabb dokumentumokat találja.
- Az Ügyintézés menüpontra kattintva időrendben és ügyintézések szerint csoportosítva láthatja a szerződésekkel kapcsolatos eseményeket.
- Kiemelten fontosnak tartjuk a személyes találkozásokat, éppen ezért kifejlesztettük a Tanácsadói profil menüpontot is, ahol felveheti a kapcsolatot biztosítási tanácsadójával úgy, hogy közvetlen email-t küldhet a számára, vagy a közzétett telefonszámon bármikor elérheti őt.
Elfelejtette belépési azonosítóit?
Azok számára, aki szerződésszámmal, aliassal, vagy természetes azonosítóval lépnek be
- Ha nem emlékszik a belépési azonosítóira, az NN Direkthez új belépési azonosítókat kérhet. Ehhez kérjük, töltse le a www.nn.hu oldalunkról az Elektronikus kommunikációs nyilatkozatot, személyesen adja át biztosítási tanácsadójának, vagy személyesen adja le bármelyik NN értékesítési irodában, illetve az NN Biztosító ügyfélszolgálatán (1068 Budapest, Dózsa György út 84/B.).
Azok számára, akik ügyfélszámmal lépnek be:
- Ha nem emlékszik a belépési azonosítóira, akkor az NN Direkt-en a jelszó emlékeztető funkció segítségével kérhet majd új jelszót és ezután folytathatja a regisztrációt.
Trendőr hozamfigyelő szolgáltaltás bevezetése
Az NN Direkt indulásával egyidejűleg útjára indítjuk a Trendőr hozamfigyelő szolgáltatást, amely felváltja az Őrangyal alkalmazást. A Trendőr a www.nn.hu/trendor oldalon keresztül lesz elérhető. A Trendőr
- teljesen ingyenes szolgáltatás,
- használathoz nem szükséges papíros felhasználói szerződés, csak egy webes feliratkozás,
- az összes befektetési egységekhez kötött életbiztosítás esetében használható, a kiválasztott eszközalapra küld értesítést,
- mozgóátlag trendeken alapul (négy félén), amennyiben a trendben változás történik, akkor arról a értesítést küld.
Fontos információk NN Direkt vállalati felhasználóink számára
Az NN Direkt és úgy általában a netbankok, ügyfélportálok egyre fokozottabb biztonsági előírásait követve, a vállalati belépés folyamatát meg kellett újítanunk. Ennek legfőbb oka a felhasználó megfelelő azonosítása, az, hogy minden pillanatban be tudjuk azonosítani, hogy a vállalat ügyeit az NN Direkten, mely meghatalmazott végezte el.
Ezen okok miatt a Személyes oldalak eléréséhez használt jelenlegi azonosítójával és jelszavával nem tudunk hozzáférést adni az NN Direkthez. Azért, hogy újra felhasználóink közt köszönthessük Önt vagy a vállalat további meghatalmazottjait kérjük, kövessék a következő pontokat:
A következő nyomtatványok kitöltése szükséges az NN Direkt hozzáféréshez:
- Töltsék le az Elektronikus kommunikációs nyilatkozatot. Ezt a nyilatkozatot annak a magánszemélynek kell saját adataival kitöltenie, aki használni fogja az NN Direkt-et. Ezzel az email címmel tud majd a felhasználó hozzáférni a vállalat szerződéseihez (belépés vállalatként) és a saját szerződéseihez is (belépés magánszemélyként).
- Töltsék le az Általános meghatalmazás természetes személyek részére nyomtatványt. A vállalat képviselőjének azon magánszemély(ek) részére kell ezt a meghatalmazást kitölteniük, aki(k) részére NN Direkt hozzáférést kívánnak adni.
Ezen nyomtatványokat a meghatalmazott személyesen adja át biztosítási tanácsadójának, vagy személyesen adja le bármelyik NN értékésítési irodában, illetve az NN Biztosító ügyfélszolgálatán (1068 Budapest, Dózsa György út 84/B.).
Ha mindkét nyomtatványt eljuttatták felénk személyesen a jelzett csatornákon, akkor az NN Direkt indulásakor egy gyors online regisztráció után használhatják majd az új NN Direktet.
Bízunk benne, hogy az NN Direkt és a Trendőr szolgáltatásai elnyerik a tetszését! Kérdéseivel forduljon bizalommal szermélyes biztosítási tanácsadójához, vagy ügyfélszolgálatunkhoz a 1433 telefonszámon vagy a nn@nn.hu e-mail címen.