Rangos díjakat söpört be az NN futóapplikációja
Két nívós marketingszakmai versenyen is díjat nyert az NN a runaddict alkalmazással. A futóappot már több mint 22 ezren töltötték le okostelefonjukra.
Bronzérmes lett a hazai marketingszakma egyik legrangosabb megmérettetésén, a nem szokványos marketingmegoldásokat felvonultató Lollipop-on a runaddict. A szakmai zsűri a digitális megoldások kategóriában ismerte el az applikációt. Szintén bronzfokozatot nyert az NN a futóapp révén a legjobb digitális megoldásokra fókuszáló Digital Media Best Practice (DMBP) versenyen. Az idén harmadik alkalommal megrendezett megmérettetésre rekordszámú, 173 nevezés érkezett, de közülük mindössze 63 pályamunkát talált a döntőre is érdemesnek a zsűri. A verseny mobilapplikáció szekciójában nyert bronz díjat a runaddict.
A közismert futóappoktól eltérő alkalmazás felhasználói a megtett kilométerekért cserébe pontokat gyűjthetnek, melyeket az alkalmazás partnereinél futással, sportolással és egészséges életmóddal kapcsolatos kedvezményekre válthatnak be. Az app emellett listázza a közelgő futóversenyeket is és a futók az appon keresztül könnyen navigálhatnak a megmérettetések nevezési oldalára. Az NN Biztosító a versenyre nevezéshez vagy egy kihívás részeként ajándék csoportos élet- és balesetbiztosítást ad a futónak, melyhez meghatározott futó asszisztencia szolgáltatások is párosulnak.
A Google Playből, valamint az App Storeból ingyenesen letölthető applikáció letöltésszáma már 22 ezer felett jár és letöltők többsége aktívan használja is az appot.