Ismételt ügyfél-azonosítás ügyfeleink részére

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy "a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény" értelmében kötelesek vagyunk minden ügyfelünk esetében ismételten elvégezni az ügyfél-átvilágítási (azonosítási) intézkedéseket, a rögzítendő adatok körének bővülése és az okiratok másolására vonatkozó kötelezettség teljesítése érdekében.

2019. június 26-áig minden olyan ügyfelünknek pótolnia kell a hiányzó adatokat, nyilatkozatokat, illetve okirat-másolatokat, akiknél az új szabályok miatt valamely kötelező nyilatkozat, adat, vagy okmánymásolat hiányzik.

Az ügyfél-azonosításhoz az Ön közreműködése is szükséges.

Mit kell tennie?

Kérjük, tájékozódjon az NN Biztosító ügyfél-azonosítási rendjéről, és hajtsa végre az azonosításhoz szükséges műveleteket.

Az ismételt ügyfél-azonosítás elvégzéséhez az alábbi lehetőségeket biztosítjuk az Ön számára:

Személyesen vagy postai úton

1. Az alábbiakban található "Letöltöm" gombra, vagy ide kattintva töltse le a megfelelő nyomtatványt.

2. Töltse ki géppel hiánytalanul az adatlapot

  • természetes személy ügyfélként az érvényes azonosító okmányaiban szereplő adatok alapján;
  • amennyiben Ön jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező ügyfélként áll társaságunkkal szerződőként kapcsolatban, a Cégbíróságtól a 30 napnál nem régebbi, közhiteles cégkivonatban szereplő adatok alapján.

3. Természetes személy ügyfélként készítsen másolatot az Ön személyazonosságának igazolására alkalmas okmányáról (személyazonosító igazolványa mindkét oldala, vagy útlevél, vagy kártya formátumú vezetői engedély) és lakcímet igazoló hatósági igazolványának lakcímet tartalmazó oldaláról (a személyi azonosító jelet tartalmazó oldalról kérjük, ne készítsen másolatot).

Amennyiben Ön jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező ügyfélként áll társaságunkkal szerződőként kapcsolatban, kérje be a Cégbíróságtól a 30 napnál nem régebbi, közhiteles cégkivonatot  és a képviseletre jogosultak aláírási címpéldányát

4. Nyomtassa ki és írja alá a fenti dokumentumokat és küldje meg az NN Biztosító Zrt. levelezési címére: 1364 Budapest, Pf.: 247., vagy adja le személyesen ügyfélszolgálatunkon ügyfélfogadási időben: 1068 Budapest, Dózsa György út 84/B.

Elektronikusan, az NN Biztosító függő biztosításközvetítő ügynöke segítségével

Az NN Biztosító Zrt. függő biztosításközvetítő ügynökével közösen, kényelmesen el tudja végezni az azonosítást elektronikus úton, például az évfordulós találkozója során. Függő biztosításközvetítőink készséggel állnak szíves rendelkezésére az ügyintézésben.

NN Direkten keresztül

Tájékoztatjuk, hogy az egyéni szerződéssel rendelkező természetes személy ügyfeleinknek az NN Direkten, az NN Biztosító online ügyfélportálján 2019. június 3-tól lehetősége van online is elvégezni az ismételt ügyfél-azonosítást.

Amint a funkció elérhető lesz céges szerződéssel rendelkező, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező ügyfeleink számára is, arról tájékoztatást küldünk majd érintett ügyfeleinknek.

1. Az NN Direkt kezdőlapján megtalálja a pénzmosási azonosításra történő felhívást, amit a "Megnyitás" gombra kattintva azonnal meg is kezdhet.

Kérjük, készítse elő személyi azonosító okmányait (személyi azonosító igazolvány - ezen dokumentum mindkét oldalára szükség lesz, vagy útlevél, vagy kártya formátumú vezetői engedély) és a lakcímet igazoló hatósági igazolványát (kizárólag a lakcímet tartalmazó oldalra lesz szükség). Fontos, hogy a felsorolt dokumentumokról készített fényképek feltöltése is szükséges a sikeres azonosítás elvégzéséhez.

Javasoljuk, hogy amennyiben még nem regisztrált az NN Biztosító online ügyfélportáljára, látogasson el az NN Direktre, ahol a regisztrációt követően kényelmesen elvégezheti a fenti azonosítási folyamatot.

 

A fenti határidőt követően kötelesek vagyunk az életbiztosítási szerződéssel kapcsolatos ügyletek, ügyfél rendelkezések teljesítését megtagadni mindaddig, amíg az ügyfél-azonosítást teljes körűen el nem végezzük. Ez azt jelenti, hogy az azonosítás elmaradása esetén akadályba ütközhet a biztosítási szolgáltatás, valamint az életbiztosítási szerződésekre benyújtott módosítási igények, pénzügyi rendelkezések teljesítése (pl.: (rész)visszavásárlás, biztosítási esemény miatti szolgáltatás, a biztosítási díj/összeg módosítása, díjszüneteltetés, kedvezményezett módosítása, a biztosítási szerződés egyéb módosításai stb.).

Együttműködését ezúton is köszönjük!

Ossza meg az ismerőseivel is
Kövessen minket a facebook-on is
NN