Ismételt ügyfél-azonosítás ügyfeleink részére

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy "a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény" értelmében kötelesek vagyunk minden ügyfelünk esetében ismételten elvégezni az ügyfél-átvilágítási (azonosítási) intézkedéseket, a rögzítendő adatok körének bővülése és az okiratok másolására vonatkozó kötelezettség teljesítése érdekében.

2019. június 26-áig minden olyan ügyfelünknek pótolnia kell a hiányzó adatokat, nyilatkozatokat, illetve okirat-másolatokat, akiknél az új szabályok miatt valamely kötelező nyilatkozat, adat, vagy okmánymásolat hiányzik.

Az ügyfél-azonosításhoz az Ön közreműködése is szükséges.

Mit kell tennie?

Kérjük, tájékozódjon az NN Biztosító ügyfél-azonosítási rendjéről, és hajtsa végre az azonosításhoz szükséges műveleteket az alábbiakban található "Letöltöm" gombra kattintva.

A fenti határidőt követően kötelesek vagyunk az életbiztosítási szerződéssel kapcsolatos ügyletek, ügyfél rendelkezések teljesítését megtagadni mindaddig, amíg az ügyfél-azonosítást teljes körűen el nem végezzük. Ez azt jelenti, hogy az azonosítás elmaradása esetén akadályba ütközhet a biztosítási szolgáltatás, valamint az életbiztosítási szerződésekre benyújtott módosítási igények, pénzügyi rendelkezések teljesítése (pl.: (rész)visszavásárlás, biztosítási esemény miatti szolgáltatás, a biztosítási díj/összeg módosítása, díjszüneteltetés, kedvezményezett módosítása, a biztosítás szerződés egyéb módosításai stb.).

Együttműködését ezúton is köszönjük!

Ossza meg az ismerőseivel is
Kövessen minket a facebook-on is
NN