Arany és bronz minősítést kapott az NN Biztosító a 2019-es HRKOMM Awardon
Az NN Biztosító arany és bronz minősítést kapott a 2019-es HRKOMM Awardon, ahol a legjobb HR megoldásokat díjazta a szakmai zsűri eredetiség, kreativitás és az eszköz hatását vizsgálva. Az elért eredmények alapján arany minősítést kapott az NN Biztosító employer branding stratégia kategóriában, bronz minősítést közösségimédia-alapú aktivitásért és a finalista pályázatok közé jutott a videós megoldások kategóriájában.
Az NN Biztosító a munkavállalóit előtérbe helyező integrált munkáltatóimárka-stratégiájának és annak megvalósításának köszönhetően nyerte el az arany minősítést. Az NN Inspire programnak ("Get inspired to inspire others") kiemelt stratégiai fókusza egy releváns és emberközpontú munkahely megteremtése. A munkáltatóimárka-stratégia a munkavállalói élménypontokat összekötve az agilis és digitális átalakulást elősegítve valósult meg. A dolgozók az élménypontokon át megtapasztalhatják milyen, amikor egy munkahelyen valóban ők számítanak.
"Az éveleji TOP Employer nemzetközi elismerés után újabb megerősítést kaptunk, ami tovább erősít minket abban, hogy jó irányba haladunk. Nemrég a hazai pénzügyi szektorban elsőként a teljes szervezetet az agilis módszertan szerint alakítottuk át, amellyel célunk nem csak az, hogy ügyfeleink számára relevánsak legyünk, hanem hogy munkáltatóként támogató és inspiráló munkakörnyezetet teremtsünk jelenlegi és leendő munkatársainknak" - emelte ki Martin Eszter, az NN Biztosító HR Igazgatója.
A közösségimédia-aktivitás kategóriában emellett bronz minősítést is szerzett a biztosító. Az NN - A karriered számít karrier fókuszú Facebook-oldal és az NN Biztosító Instagram-oldala nem kampányszerű, hanem tudatos stratégia építésével nyerte el az elismerést. A toborzást támogató közösségi oldalak fókuszában a hiteles munkáltatói márka bemutatása áll. A stratégia kialakítása kezdetektől fogva a Brandfizz Employer Branding Kft.-vel való együttműködés keretében valósult meg.
"Nagyon örülünk, hogy számos a hazai (Szerethető Munkahely díj 2018) és nemzetközi (TOP Employer Europe tanúsítvány 2019, Employer Brand Excellence világ legjobb 25 esettanulmánya között) elismerés után újabb minősítést kaptunk" - nyilatkozta Jurecska Andrea, az NN Biztosító Toborzás és Employer Branding vezetője. "2018-ban indítottuk el az NN Inspire programunkat, melynek keretében személyes történetek és az inspiráció eszközével segítjük kollégáinkat a kihívások leküzdésében és fejlődési céljaik elérésében. Az újabb elismerés még jobban megerősít minket abban, hogy jó úton járunk."