Ügyfélszolgálati tájékoztató a koronavírussal kapcsolatos tudnivalókról
Az NN Biztosító számára kiemelten fontos ügyfelei és munkatársai egészségének védelme, ezért kérjük, hogy személyes ügyfélszolgálatunkat csak halaszthatatlan és elektronikus csatornáinkon vagy telefonos elérhetőségünkön nem elvégezhető ügyintézés esetén keresse fel.
Felhívjuk figyelmét, hogy a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében személyes ügyfélszolgálatunkon csak az ügyintézés ideje alatt lehet tartózkodni.
Amennyiben a lenti állítások bármelyike igaz Önre, kérjük, ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme érdekében, ne keresse fel személyesen ügyfélszolgálatunkat, válassza helyette telefonos és elektronikus csatornáinkat, illetve az életbiztosítási szerződéssel kapcsolatos rendelkezéseit írásban, postai úton tegye meg.
A tervezett látogatást megelőző 14 napban
- külföldön tartózkodott
- olyan személlyel érintkezett, aki szintén 2 héten belül külföldön járt,
- olyan személlyel találkozott, aki igazoltan koronavírus fertőzött,
- influenzára vagy koronavírusra utaló tüneteket észlel magán (pl.: láz, fáradtság, száraz köhögés, nehézlégzés).