Tájékoztató személyes ügyfélszolgálati irodánk megváltozott nyitvatartási rendjéről

Tájékoztatjuk, hogy az Önök és munkatársaink egészségének, biztonságának megóvása érdekében. személyes ügyfélszolgálatunk (1068 Budapest, Dózsa György út 84/b.) további rendelkezésig az alábbi, megváltozott munkarend alapján tart nyitva:

hétfő: 9:00 - 12:00 
kedd: zárva 
szerda: zárva 
csütörtök: 13:00 - 16:00 
péntek: zárva

Kérjük, hogy felmerülő kérdéseivel telefonos elérhetőségeinken és elektronikus csatornáinkon szíveskedjen felvenni társaságunkkal a kapcsolatot.

Az NN TeleCenter szokásos időben (hétfőn 08:00-20:00-ig, keddtől péntekig pedig 8:00-16:30-ig) fogadja hívásait.

Amennyiben Ön rendelkezik minősített tanúsítványon alapuló fokozott biztonságú elektronikus aláírással, az így hitelesített rendelkezését elektronikus úton is megteheti, lenti e-mail címünkre küldött üzenetben.

A személyes ügyfélszolgálat (hétfő 9-12 óra között és csütörtök 13-16 óra között) mellett az ügyintézéssel kapcsolatban az alábbi elérhetőségek állnak Ügyfeleink rendelkezésére:

E-mail: nn@nn.hu
NN TeleCenter: 1433
Központi faxszám: 06 1 267 4833
Külföldről is hívható telefonszám: +36 1 255 5757
Hívásfogadási idő: hétfő: 8:00 - 20:00
kedd-péntek: 8:00 - 16:30

NN Direkt ügyfélportál

Elérhető online ügyintézés az elektronikus kommunikációval rendelkező ügyfeleink részére: átváltás, átirányítás, adatváltozás (e-mail cím, mobil telefonszám), ügyfélazonosítás,    biztosítási szerződéssel kapcsolatos információk (díjrendezettség, lejárat időpontja, befektetések aktuális értéke, biztosítási összegek) biztosítási szerződéssel kapcsolatos  értesítő levelek, kötvényátvétel

További ügyekben postai út
Postacím: 

1364 Budapest, Pf.: 247

 

 

 

Társaságunk folyamatosan nyomon követi a járványügyi helyzettel kapcsolatos fejleményeket, további intézkedést szükség esetén ennek ismeretében teszünk.

Megértését és együttműködését köszönjük!

Ossza meg az ismerőseivel is
Kövessen minket a facebook-on is
NN