Tájékoztató a Kórházi hotelszolgálatás kiegészítő biztosítás (Vitalitás) szolgáltatását érintő változásról
Magyarországot is elérte a SARS-CoV-2 koronavírus járvány, amely kapcsán rengeteg információ hallható és olvasható a médiában, melynek következtében számos, a termékeinkhez kapcsolódó kérdés is felmerülhet ügyfeleinkben.
Kiemelten fontosnak tarjuk, hogy ügyfeleink valamennyi információ birtokában legyenek termékeink, jelen esetben a 909 jelű Kórházi hotelszolgálatás kiegészítő biztosítás szolgáltatási feltételei kapcsán.
Jelen járványügyi veszélyhelyzetre való tekintettel a Magyar Honvédség Egészségügyi Központ Vitalitás osztályán az elektív ellátások (tervezhető, nem a sürgősség körébe tartozó ellátások) 2020. március 26. napjától nem elérhetőek, melynek következményeként a fekvőbeteg ellátás a Vitalitás osztályon határozatlan ideig szünetel.
Hogyan szolgáltat a Biztosító az elektív ellátások szüneteltetésének idején?
A 909 jelű Kórházi hotelszolgálatás kiegészítő biztosítás Különös Feltételei alapján - amennyiben a biztosítási szolgáltatás ellehetetlenülése miatt a Biztosított kórházi ellátására nem a Vitalitás osztályon kerül sor -, a Biztosító a zárójelentésben megjelölt betegségre vonatkozó normatív ápolási napokat és a vonatkozó Termékfeltétel mellékletében meghatározott napidíjat alapul véve, pénzbeli szolgáltatást nyújt a Biztosított részére feltéve, hogy az ellátás biztosítási eseménynek minősül a vonatkozó Szerződési Feltétel alapján.
Mit kell tennie a pénzbeli szolgáltatás igénybevételéhez?
Amennyiben a szüneteltetés időtartama alatt biztosítási esemény következne be, kérjük töltse le az 'Igénybejelentés betegség, gyermekek gyakori betegségei, műtét, kórházi kezelés és előrehozott szolgáltatás esetén' elnevezésű nyomtatványt a Dokumentumtár > Ügyfélszolgálati dokumentumok > Kifizetési igény bejelentése menüpontjából, kitöltést követően küldje be az ellátást nyújtó kórház által kiállított zárójelentéssel együtt postai úton az NN Biztosító Zrt részére a 1364 Budapest, Pf. 247 postacímre.
Amennyiben szeretne élni az elektronikus kommunikáció adta lehetőségekkel, akkor kérjük, a kitöltött és beszkennelt igénybejelentő nyomtatványt küldje meg AVDH-val hitelesített dokumentumként a kórházi zárójelentéssel együtt e-mail-en keresztül a következők szerint:
- A Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által üzemeltetett AVDH szolgáltatást azon ügyfelek tudják igénybe venni, akik rendelkeznek Ügyfélkapu jelszóval és felhasználónévvel.
- Az AVDH használata során a megfelelően kitöltött pdf dokumentumot az Ügyfélkapu felhasználói névvel és jelszóval rendelkező ügyfél a https://magyarorszag.hu/szuf_avdh_feltoltes oldalra feltölti.
- A feltöltést követően a pdf. dokumentumot az azonosításra visszavezetett dokumentumhitelesítés szolgáltató hitelesíti.
- A dokumentum a hitelesítést követően letölthető.
- Kérjük, hogy a dokumentumot minden esetben töltse le, és az nn@nn.hu e-mail címre küldje meg a kórházi zárójelentésről készült jól olvasható képpel együtt.
További információért kérjük, keressen bennünket az alábbi elérhetőségek egyikén.
A szolgáltatás újra indulásáról a weboldalounkon tájékoztatást teszünk közzé.