Mosolygó orvos mobiltelefont tart a kezében és az ajándék orvosi asszisztencia szolgáltatást hívja rajta.

Díjmentes segítség egészségügyi kérdésekben!

Egy egészségügyi kérdés vagy probléma esetén sokszor nem tudjuk, hogy kihez is fordulhatnánk. 

Orvosi tanácsra van szüksége? Tüneteket észlelt, de nem tudja, milyen orvoshoz forduljon vagy hol férhet hozzá az Önnek megfelelő orvosi ellátáshoz? Szakorvosi vizsgálatra, labor, CT vagy MR vizsgálatra van szüksége, de nem tudja hol foglalhatna időpontot?

Az NN Biztosító ebben az élethelyzetben kínál gyors és megnyugtató megoldást díjmentesen valamennyi egyéni biztosítással rendelkező ügyfelének, valamint a vállalati csoportos biztosítások biztosítottjainak* és a velük egy háztartásban élő szeretteiknek.
 

Ajándék Egészség asszisztencia ügyfeleinknek

1- 7-24 call center-new.png

7/24 Orvosi Call Center: +36 1 998 0513

Sürgős orvosi tanácsra van szüksége? Az éjjel-nappal elérhető Orvosi Call Center számon gyakorló orvosok fogadják hívását általános orvosi, gyermekgyógyászati vagy akár nőgyógyászati kérdésekben egyaránt.

3- Orvoskereső és időpontfoglaló-new.png

Online orvoskereső és időpontfoglaló

Online térképes kereső segítségével választhatja ki az Önnek megfelelő orvost vagy egészségügyi intézményt, ahova azonnal időpontot is foglalhat. Sőt, amennyiben a választott szolgáltató arra lehetőséget ad, díjkedvezményre jogosító kupont is letölthet.

2- Orvosi konzultáció telefonon vagy online-new.png

Orvosi konzultáció telefonon vagy online

Online, az NN-Teladoc Egészség portálra bejelentkezve egy egyszerű űrlap kitöltésével felteheti kérdéseit és elküldheti leleteit. Segítséget kérhet az orvosi dokumentumok értelmezésében, valamint betegséggel, gyógykezeléssel és egészségmegőrzéssel kapcsolatos kérdésekben az Ön által választott formában: telefonon vagy e-mailben.

4- Betegút menedzsment-new.png

Betegút menedzsment

Az NN-Teladoc Egészség portálon feltöltheti meglévő leleteit és kérdéseit. Egészségügyi panasz, betegség esetén, ha járóbeteg ellátásra van szüksége, orvosi tanácsadás keretében orvosok segítenek az egészségügyi ellátás szakterületének kiválasztásában, a vizsgálatok sorrendjének felállításában, az egészségügyi intézmény kiválasztásban és kérésére megszervezik az ellátást az egyeztetett egészségügyi szolgáltatónál.

sziv-es-errendszer-180x100.png

Szív- és érrendszeri kockázatfelmérés

Mindössze néhány adat megadásával megtudhatja, hogy a következő 10 évben mekkora eséllyel fenyegeti Önt súlyos szív- és érrendszeri megbetegedés.

eletmod-kerdoiv-180x100.png

Életmód kérdőív - Egészségfelmérés és életmód tanácsok

Egy orvosi csapat által összeállított kérdőív segítségével az NN-Teladoc Egészség portálon mérheti fel egészségi állapotát, a szív- és érrendszeri megbetegedés kockázatát, valamint táplálkozási és életmódbeli tanácsokat is kaphat egészsége megőrzése és javítása érdekében. Sőt, akár külön konzultációt is kérhet!

Az ajándék Egészség asszisztencia szolgáltatásokat az NN érintett ügyfelei 2025. december 31-ig vehetik igénybe. 

A szolgáltatások igénybevétele előtt kérjük, hogy mindenképp olvassa el az Egészség asszisztencia szabályzatot, valamint tájékozódjon az NN-Teladoc Egészség portálon! 

Hogyan vehető igénybe? 

A 7/24 Orvosi Call Center a +36 1 998 0513-as telefonszámon éjjel-nappal hívható, míg az online szolgáltatások az NN-Teladoc Egészség portálon keresztül érhetőek el, melynek használata előzetes regisztrációhoz kötött. 

A díjmentes szolgáltatások igénybevételéhez jogosultsági kód megadása szükséges.

Elektronikus kommunikációra vonatkozó hozzájárulással és NN Direkt hozzáféréssel még nem rendelkező ügyfeleink számára a jogosultsági kódot tartalmazó levelet postán küldjük ki, de lehetőségük van NN Direkt hozzáférést is igényelni.

Vállalati csoportos biztosítás esetén a jogosultsági kódot a szerződő a kötvénnyel egyidőben kapja meg, amelyről tájékoztatja a biztosítottakat. 

A Biztosítónak jogában áll a jogosultsági kódokat bármikor egyoldalúan módosítani annak érdekében, hogy az érvényes biztosítási szerződéssel rendelkező ügyfelek vehessék igénybe a szolgáltatást. A Biztosító az új kódról az egyéni biztosítással rendelkezőket a fent leírt csatornákon, míg a Csoportos biztosítások Szerződőit az elektronikus kapcsolattartásra megadott e-mail címre küldött üzenet formájában értesíti, az új kód alkalmazását megelőző legalább 15 nappal.

* A 2022. szeptember 30. után létrejött vagy megújuló Csoportos Élet-, baleset- és egészségbiztosítási szerződések és Kiemelt Csoportos Élet-, baleset- és egészségbiztosítási szerződések biztosítottjai.

Az Egészség asszisztenciát a Teladoc Hungary Tanácsadó és Szolgáltató Kft. nyújtja a vele szerződéses kapcsolatban álló szolgáltatási partnerei közreműködésével.

Még nem ügyfelünk?

Ismerje meg megoldásainkat! Legyen szó egy váratlan balesetből eredő egészségkárosodásról, hosszú távú tervek megvalósításáról, vagy a nyugodt nyugdíjas évek tervezéséről, az NN Biztosító élet- és egészségbiztosítási termékei segítséget nyújtanak Önnek és családjának.

Életbiztosítások | Megtakarítások | Nyugdíjbiztosítások

Kapcsolatfelvétel

Kérem, hogy vegyék fel velem a kapcsolatot!

Mobiltelefonszám
+36

-

  • +36

    -

  • +36

    20

  • +36

    30

  • +36

    31

  • +36

    50

  • +36

    70