Egészség asszisztencia - pic1

 

Egészség asszisztencia - content 1

Megajándékozzuk ügyfeleinket

Büszkék vagyunk arra, hogy az elmúlt 30 évben több százezren választották az NN Biztosítót. Megbecsülésünk jeléül szeretnénk megajándékozni valamennyi biztosítással rendelkező egyéni ügyfelünket. 

Ügyfeleink egészsége számít!

Hisszük, hogy az egészség az egyik legnagyobb érték, ezért szeretnénk segítséget nyújtani annak megőrzésében.

Orvosi tanácsra van szüksége? Tüneteket észlelt, de nem tudja, milyen orvoshoz forduljon vagy hol férhet hozzá az Önnek megfelelő orvosi ellátáshoz? Szakorvosi vizsgálatra, labor, CT vagy MR vizsgálatra van szüksége, de nem tudja hol foglalhatna időpontot? Esetleg Covid 19 szűrés, oltás vagy diagnosztika kapcsán szeretne naprakész tájékoztatást?

Az NN szerződő ügyfelei és szeretteik mostantól térítésmentesen kérhetnek segítséget! 

Egészség asszisztencia - content 2 - cím

Ajándék Egészség asszisztencia ügyfeleinknek

Egészség asszisztencia - miért éri meg -v2

1- 7-24 call center-new.png

7/24 Orvosi Call Center: +36 1 998 0513

Sürgős orvosi tanácsra van szüksége? Az éjjel-nappal elérhető Orvosi Call Center számon gyakorló orvosok fogadják hívását általános orvosi, gyermekgyógyászati vagy akár nőgyógyászati kérdésekben egyaránt.

3- Orvoskereső és időpontfoglaló-new.png

Online orvoskereső és időpontfoglaló

Online térképes kereső segítségével választhatja ki az Önnek megfelelő orvost vagy egészségügyi intézményt, ahova azonnal időpontot is foglalhat. Sőt, amennyiben a választott szolgáltató arra lehetőséget ad, díjkedvezményre jogosító kupont is letölthet.

2- Orvosi konzultáció telefonon vagy online-new.png

Orvosi konzultáció telefonon vagy online

Online, az NN-Teladoc Egészség portálra bejelentkezve egy egyszerű űrlap kitöltésével felteheti kérdéseit és elküldheti leleteit. Segítséget kérhet az orvosi dokumentumok értelmezésében, valamint betegséggel, gyógykezeléssel, egészségmegőrzéssel és a Covid-19 fertőzéssel kapcsolatos kérdésekben az Ön által választott formában: telefonon vagy e-mailben.

4- Betegút menedzsment-new.png

Betegút menedzsment

Az NN-Teladoc Egészség portálon feltöltheti meglévő leleteit és kérdéseit. Egészségügyi panasz, betegség esetén, ha járóbeteg ellátásra van szüksége, orvosi tanácsadás keretében orvosok segítenek az egészségügyi ellátás szakterületének kiválasztásában, a vizsgálatok sorrendjének felállításában, az egészségügyi intézmény kiválasztásban és a kérésére megszervezik az ellátást az egyeztetett egészségügyi szolgáltatónál.

sziv-es-errendszer-180x100.png

Szív- és érrendszeri kockázatfelmérés

Mindössze néhány adat megadásával megtudhatja, hogy a következő 10 évben mekkora eséllyel fenyegeti Önt súlyos szív- és érrendszeri megbetegedés.

eletmod-kerdoiv-180x100.png

Életmód kérdőív - Egészségfelmérés és életmód tanácsok

Egy orvosi csapat által összeállított kérdőív segítségével az NN-Teladoc Egészség portálon mérheti fel egészségi állapotát, a szív- és érrendszeri megbetegedés kockázatát, valamint táplálkozási és életmódbeli tanácsokat is kaphat egészsége megőrzése és javítása érdekében. Sőt, akár külön konzultációt is kérhet!

Egészség asszisztencia - content 3

Az ajándék Egészség asszisztencia szolgáltatásokat az NN szerződő ügyfelei 2022. december 31-ig vehetik igénybe. 

A szolgáltatások igénybevétele előtt kérjük, hogy mindenképp olvassa el az Egészség asszisztencia szabályzatot, valamint tájékozódjon az NN-Teladoc Egészség portálon! 

Hogyan vehető igénybe? 

A 7/24 Orvosi Call Center a +36 1 998 0513-as telefonszámon éjjel-nappal hívható, míg az online szolgáltatások az NN-Teladoc Egészség portálon keresztül érhetőek el, melynek használata előzetes regisztrációhoz kötött. 

Egészség asszisztencia - NN Direkt belépés - 1 gombos banner Másolat 0

Egészség asszisztencia - content 4

A díjmentes szolgáltatások igénybevételéhez jogosultsági kód megadása szükséges.

Egészség asszisztencia - NN Direkt belépés - 1 gombos banner

Egészség asszisztencia - content 5

Elektronikus kommunikációra vonatkozó hozzájárulással és NN Direkt hozzáféréssel még nem rendelkező ügyfeleink számára a jogosultsági kódot tartalmazó levelet postán küldjük ki, de lehetőségük van NN Direkt hozzáférést is igényelni.

A Biztosítónak jogában áll a jogosultsági kódot bármikor egyoldalúan módosítani annak érdekében, hogy az érvényes biztosítási szerződéssel rendelkező ügyfelek vehessék igénybe a szolgáltatást. A Biztosító a Szerződőket az új kódról annak alkalmazását megelőző legalább 15 nappal értesíti a fent leírt csatornákon. 

Az Egészség asszisztenciát a Teladoc Hungary Tanácsadó és Szolgáltató Kft. nyújtja a vele szerződéses kapcsolatban álló szolgáltatási partnerei közreműködésével.

Egészség asszisztencia - content 6

Még nem ügyfelünk?

Ismerje meg megoldásainkat! Legyen szó egy váratlan balesetből eredő egészségkárosodásról, hosszú távú tervek megvalósításáról, vagy a nyugodt nyugdíjas évek tervezéséről, az NN Biztosító életbiztosítási termékei segítséget nyújtanak Önnek és családjának.

Életbiztosítások | Megtakarítások | Nyugdíjbiztosítások

NN Űrlap megjelenítő

Kapcsolatfelvétel

Kérem, hogy vegyék fel velem a kapcsolatot!

Telefonszám*
+36