Minőségi bónusz - Motivációs elemeink az Értékesítési Hálózatban
Minőségi bónusz
Minél több biztosítási tanácsadónk van, annál több ügyféligényre tudunk megoldást kínálni. Minél több elégedett ügyfelünk és sikeres biztosítási tanácsadónk lesz, annál nagyobb mértékben javul az NN általános piaci megítélése. Ha a fentiek Neked is számítanak, akkor általad is egyre több sikeres biztosításközvetítő csatlakozhat hozzánk!
Miért lesz ez jó neked?
Mert az NN a toborzási tevékenységed is díjazza. Minden olyan új biztosításközvetítő után, aki a Te közreműködéseddel köt biztosításközvetítői szerződést, minőségi bónuszra szerezhetsz jogosultságot, akár 4 alkalommal.
Ezen kívül a saját teljesítményedbe is beszámítjuk az általad toborzottak eredményét az első évben 100%-ban, a második évben 75%-ban, vagyis az általad toborzottak eredménye az első két évben a Te teljesítményedet is növeli.
Szereted a pezsgést, a rugalmas időbeosztást és az önállóságot? Jól kijössz az emberekkel, könnyen teremtesz kapcsolatokat és szereted, ha a magad ura lehetsz? Akkor lehet, hogy épp téged keresünk!Érdekel
Az alábbi összefoglaló segít megismerni az NN Biztosító motivációs rendszerének főbb jellemzőit.
Motivációs elemeink áttekintő táblázat
Most összeszedtük az összes elérhető jutalékelemet, bónuszt és támogató programot. Egyszerű, áttekinthető formában adjuk ezt át, hogy mindig tudjátok, miért érdemes még hatékonyabban működnötök. Az alábbi táblázatban lévő címek kattinthatóak, az adott aloldalakra navigálnak. Kattintsd végig. Tényleg megéri!
Anyagi hozzájárulás ellenében
kérhető szolgáltatás
Gyarapodó, a 11. évben
felvehető bónusz
Fontos! A tájékoztatás nem teljes körű és nem minősül ajánlattételnek. A biztosításközvetítőket megillető jogokat és terhelő kötelezettségeket, a megbízási díjra vonatkozó részletes szabályokat a biztosításközvetítői tevékenységre szóló megbízási szerződés és mellékletei, illetve egyéb megbízói utasítások tartalmazzák.