Az NN-ről

Vállalati áttekintés

A magyarországi NN Biztosító Zrt. az NN Csoport  (NN Group N V.) tagja. Az NN Csoport jelenleg 18 országban van jelen, mindenütt erős piaci pozícióban. Több mint 12 000 munkatársával a vállalatcsoport célja az, hogy magas színvonalú termékeket és szolgáltatásokat nyújtson 15 millió ügyfelének.

Az NN Csoport

Az NN Csoport globális vállalatként 18, főképp európai országban van jelen biztosítási és befektetési szolgáltatóként, de termékei regionális központokon keresztül elérhetőek a világ számos más országában is, Európától kezdve az Egyesült Államokon át a Közel-Keletig.

A 170 éves múltra visszatekintő NN Csoport gyökerei Hollandiába nyúlnak vissza, ahol évtizedeken keresztül elsősorban biztosításokkal foglalkozott a társaság. A Nationale-Nederlanden vállalat 1963-ban jött létre a két legnagyobb holland biztosító egyesülésével, és a vállalat ezen a néven lépett be többek között a magyar piacra is.

A Nationale-Nederlanden és az NMB Postbank Group összeolvadásával 2003-ban megalakult a komplex pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó ING Group. 2014-ig az ING Group fogta össze a banki és biztosítási üzletágakat, azonban 2014-ben az NN Csoport külön vált a mostantól már csak banki szolgáltatásokra koncentráló ING Csoporttól.

A szétválasztás fontos mérföldköve volt, hogy az NN Csoport 2014. július 2-án Hollandiában tőzsdére lépett. E dátumtól fogva az NN Group N V. különálló, tőzsdén jegyzett cégcsoport, és önállóan folytatja tevékenységét. Az NN Csoport mintegy két és fél évig tartó, jól kontrollált, hosszú folyamat végén vált független tőzsdei céggé. A tőzsdére lépés fontos esemény volt a vállalat életében, hiszen a nyilvános kibocsátás révén az NN Csoport egy bárki által kereskedhető vállalattá vált.

2015-től az ING Csoport életbiztosítási üzletága világszerte NN név alatt folytatja működését, míg az ING Bank változatlan néven nyújtja tovább a banki szolgáltatásokat. A szétválással a biztosítási üzletág ismét önálló egységet alkot.

Vezetésünk

Az NN Group Igazgatósága

rolunk_nncsoport_img_lard.png

Lard Friese
Vezérigazgató

rolunk_nncsoport_img_delfin.png

Delfin Rueda
Pénzügyi igazgató

rolunk_nncsoport_img_jan_hendrik_erasmus

Jan-Hendrik Erasmus
Kockázatelemzési igazgató

rolunk_nncsoport_img_dorothee.png

Dorothee van Vredenburch
Szervezetfejlesztési igazgató

rolunk_nncsoport_img_david.png

David Knibbe
Vezérigazgató - Biztosítások, Hollandia

rolunk_nncsoport_img_robin.png

Robin Spencer
Vezérigazgató - Biztosítások, Nemzetközi üzletág

rolunk_nncsoport_img_stan.png

Stan Beckers
Vezérigazgató - NN Investment Management

Az NN Group Felügyelő Bizottsága

rolunk_nncsoport_img_jan.png

Jan Holsboer
Elnök

rolunk_nncsoport_img_yvonne.png

Yvonne van Rooy
Tag

rolunk_nncsoport_img_helene.png

Helene Vletter-van Dort
Tag

rolunk_nncsoport_img_heijo.png

Heijo Hauser
Tag

rolunk_nncsoport_img_hans.png

Hans Schoen
Tag

Dick Harryvan

Dick Harryvan
Tag

Robert Jenkins

Robert Jenkins
Tag

Márkánk

Az NN egy új márka, 170 éves örökséggel. Az évek során az NN Csoport vezető szerepet épített ki Hollandiában, valamint erőteljes jelenlétünk van Európa számos országában és Japánban. Filozófiánk egyensúlyba helyezi örökségünket és holland gyökereinket, egy nemzetközi, időtálló márka elvárásait követve. 

A korábbi ING Csoport kettéválásával az NN önálló márkaként él tovább világszerte 18 országban. Az új márka kiválasztása és megalkotása nagy körültekintést és sok munkát igényelt. Az NN Csoport számos országban Nationale-Nederlanden néven lett ismert és népszerű márka, így az NN név nem ismeretlen ezekben az országokban, hiszen ügyfeleink jelentős része pozitív emlékeket őriz róla. Az NN név és a logó szimbolizálja a folytonosságot eredeti küldetésünk végrehajtásában.