Modern orvos-beteg kapcsolattartás
Magazin / Egészségmegőrzés / Modern orvos-beteg kapcsolattartás
Modern orvos-beteg kapcsolattartás
Régóta mindennapi használati eszközünk az okostelefon. Telefonálunk egymásnak, hogy találkozót beszéljünk meg, telefonon tartjuk a kapcsolatot távoli rokonainkkal, vagy videóhívás keretében próbálunk betegség ideje alatt is egymás életének részesei lenni.
Ahogy változik és fejlődik a világ, úgy jönnek létre új szolgáltatások, amelyek mind azt a célt szolgálják, hogy kialakult igényeinknek megfeleljenek kényelmünket biztosítsák. Ki gondolta volna, hogy eljön az az idő, amikor egészségügyi kérdéseinkkel nem feltétlenül kell elmennünk az orvosi rendelőbe, mégis kérhetünk érdemi segítséget? Szerencsére ez ma már egy kiforrott, és az Egészség Asszisztencia szolgáltatás keretében az NN Biztosító szerződő ügyfelei és szerettei számára elérhető lehetőség.
5 ok, amiért jobb telefonon, mint személyesen
1. Időt spórolhatunk meg
Bizonyos kérdésekkel nem feltétlenül szükséges rögtön személyesen orvoshoz mennünk, telefonon is tájékozódhatunk egészségügyi kérdésekkel kapcsolatban, így időt spórolhatunk meg. Telefonon akár azt is megtudhatjuk, hogy elegendő-e a kérdésfeltevés ilyen módja, vagy további konzultációra, esetleg orvosi vizsgálatra van szükségünk.
2. Vége a fel nem tett kérdések idejének
Bizonyára mindannyian jártunk már úgy, hogy személyes orvosi találkozó során kérdéseink egy részét elfelejtettük, és már csak akkor jutottak eszünkbe, amikor már elhagytuk a rendelőt. Ilyenkor két dolgot tehetünk: ismételten időpontot foglalunk, visszaállunk a sorba, hogy feltehessük elmaradt kérdéseinket vagy az interneten kutatunk válasz után.
Hiszen van más lehetőségünk is! A 7/24 Orvosi Call Center tárcsázásával hiteles és érthető választ kaphatunk égető kérdéseinkre.
3. Ha érzékeny a téma?
A legfontosabb azonban hangsúlyozni, hogy nem létezik olyan egészségünket érintő kérdés, amit ne tehetnénk fel. Otthonunk biztonságából, telefonon keresztül kényelmetlenebb kérdéseket és kellemetlenebb témákat is bátrabban érintünk. Nyitottságunkkal segítjük a vonal túlsó oldalán bennünket hallgató szakember munkáját.
4. Mindig elérhető a szakszerű segítség
Könnyen lehet, hogy a háziorvosi rendelőt, vagy az orvosi ügyeletet hívva, a nagy leterheltség miatt nem, vagy csak nagyon nehezen tudnánk segítséghez jutni. A 7/24 Orvosi Call Centerben mindig elérhető a szakszerű segítség, az orvos rászánja az időt, hogy megértse a problémánkat és érthetően magyarázattal szolgáljon. Mindemellett segíthet tisztázni, mi a teendő, ha további vizsgálatokra van szükségünk, és akár a megfelelő intézményt is segít kiválasztani.
5. Nincs utazás, azonnali válasz viszont igen
Egy telefonhívással időt és fáradságot tudunk megtakarítani. A telefonon adott orvosi tanács jelentősen csökkentheti a személyes orvosi találkozók számát, hiszen a telefonon kapott információnak köszönhetően elkerülhetővé válhat az orvoslátogatás.
Mikor ne a 7/24 Orvosi Call Centert keressük?
Amennyiben mellkasi fájdalmat, beszédzavart, bénulást, látótér kiesést, fulladást, nehézlégzést tapasztalunk, azonnal mentőt kell hívni. Ilyenkor biztosan nem elegendő a 7/24 Orvosi Call Center felkeresése, ugyanis szívroham, stroke vagy más súlyos és gyorsan kezelendő probléma állhat a háttérben.
Baleset, eszméletvesztéssel, vérzéssel járó sérülések esetén is inkább a mentőket hívjuk segítségül, vagy vegyük igénybe a sürgősségi ellátást!
Ajándék egészség asszisztencia Ügyfeleinknek
Az NN Biztosítónál elkötelezettek vagyunk abban, hogy támaszt nyújtsunk az egészségmegőrzésében. Ezért 2024. december 31-ig az élet- és nyugdíjbiztosítással rendelkező egyéni ügyfeleinket Egészség asszisztencia szolgáltatással ajándékozzuk meg. Hisszük, hogy az egészség az egyik legnagyobb érték, ezért szeretnénk segítséget nyújtani annak megőrzésében, így az NN szerződő ügyfelei és szeretteik mostantól térítésmentesen kérhetnek segítséget egészségügyi kérdésekkel kapcsolatban asszisztencia szolgáltatásunkon keresztül. Éljen a lehetőséggel, legyen ügyfelünk, hogy Önt is megajándékozhassuk az asszisztencia szolgáltatással.
Olvasson tovább!
Orvosi tanácsok az otthonunkban?
Igen, lehetséges! A 7/24 Orvosi Call Center éjjel-nappal hívható, így, ha sürgős tanácsra vagy segítségre van szükségünk, azonnal megkaphatjuk.
RészletekAgeizmus II. - Mit árulnak el rólunk saját sztereotípiáink?
Ha a nyugdíjas évekre gondolunk, a veszteség és a lemondás jut az eszünkbe. Valójában, könnyen lehet, hogy ezek a képek, amiket gondolunk, nem feltétlenül a valóságot fedik le, hanem sokkal inkább a saját félelmeinkről szólnak.
RészletekGondolatok a magán egészségügyi szolgáltatásokról. Mikor, miért és hogyan?
A magánegészségügy egyre elterjedtebb Magyarországon, de fontos tudnunk, hogy pontosan mivel is jár, mi alapján válasszunk!
Részletek